Кошик
1668 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 10:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

+380 (68) 245-24-51
Electroboom
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

У разі отримання товару належної якості Клієнт може здійснити повернення товару зв'язавшись по номеру телефону зазначеному на сайті з менеджером та повідомити про бажання повернення через невідповідність очікуванням. Повернення здійснюється використовуючи транспортні послуги компанії "Нова Пошта". Повернення повинно бути належної якості, а саме: - товарна упаковка не пошкоджена - комплектація повна - відсутні будь-які механічні пошкодження - відсутні сліди користування. Повернення відправлення можливо здійснити впродовж 14 днів з моменту отримання. Повернення здійснюється за рахунок Відправника. Виконання повернення виключно доставкою "Нова пошта". Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем у два способи: - переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання повернутого товару - повернення коштів через післяплату "Нова Пошта" Умови повернення товарів неналежної якості: - у разі виявлення Клієнтом отриманого товару неналежної якості, Клієнт може зв'язатися з менеджером по контактному номеру телефону зазначеному на сайті та в індивідуальному порядку вирішити питання заміни або ж повернення використовуючи транспортні послуги компанії ТОВ "Нова Пошта". - при виявлені недоліків товару які не підлягають ремонту, Клієнт може запросити заміну товару або ж повернення коштів. Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші 24 години після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком, повідомленням на електронну пошту зазначену на сайті магазину, або в мессенджері Viber по номеру телефону зазначеному на сайті. Повернення здійснюється за рахунок Отримувача. Виконання повернення виключно доставкою "Нова пошта". Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем у два способи: - переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання повернутого товару - повернення коштів через післяплату "Нова Пошта" Заміна товару неналежної якості відбувається у перші 24 години після отримання повернутого товару.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner